نمایه نویسندگان

آ

  • آب شیرین، شکوفه فراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]

ا

  • اشعری، مرضیه موانع اجرای خط‌مشی‌های رسانه‌ای در صداوسیما [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-76]
  • امیرکافی، مهدی بررسی امید به آینده و میل به برنامه‌ریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینش‌هایی برای تحقیق و سیاست‌گذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
  • امینی، محمد سیاست‌گذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیه‌های سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]

پ

  • پرچمی، داود سیاست‌پژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]

ت

  • تاجیک اسماعیلی، سمیه شناسایی نقش برنامه‌های رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی به‌منظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
  • تبشیری، حمیدرضا ریشه‌ها و بسترهای تشکیل‌دهنده ایران هراسی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 77-110]
  • تفرجی یگانه، مریم بررسی زبان‌شناختی حسن تعبیر در برنامه‌های شبکۀ استانی تلویزیون به‌منظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]
  • تمنایی، امیرحسین سیاست بازنمایی؛ تحلیل گفتمان تحریف دفاع مقدس در مستندهای شبکه‌های فارسی‌زبان خارجی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 101-127]

ج

  • جهان پرور، طاهره مطالعۀ جامعه‌شناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
  • جهانفر، نعمت بررسی زبان‌شناختی حسن تعبیر در برنامه‌های شبکۀ استانی تلویزیون به‌منظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]

ح

  • حاجیانی، ابراهیم آینده پژوهی هویت ملی در نظام آموزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 9-28]
  • حسین‌زاده حسنارود، الهام مطالعۀ جامعه‌شناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]

خ

  • خجسته، فردوس آینده پژوهی هویت ملی در نظام آموزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 9-28]
  • خجسته باقرزاده، حسن تحلیل ساختار مسائل فیلم‌ها با تاکید بر توابع تعلیقی آنها (مطالعه موردی: چهلمین جشنواره فیلم فجر) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 37-75]
  • خرازی محمدوندی آذر، زهرا شناسایی و رتبه‌بندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
  • خیامی، عبدالکریم دلالت‌های سیاست‌گذاری رسانه؛‌ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]

د

  • درخشان، فاطمه سیاست‌پژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]
  • دریکوند، زهرا بررسی زبان‌شناختی حسن تعبیر در برنامه‌های شبکۀ استانی تلویزیون به‌منظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]

ذ

  • ذوالفقاری، اکبر فراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]

ر

  • راهدار، زهره شناسایی نقش برنامه‌های رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی به‌منظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
  • رشیدپور، علی شناسایی و تحلیل چارچوب سیاست‌گذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
  • رضایی، الهام فراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]
  • رفیعی بصیری، مرتضی ریشه‌ها و بسترهای تشکیل‌دهنده ایران هراسی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 77-110]

س

  • ساری، حسین سیاست بازنمایی؛ تحلیل گفتمان تحریف دفاع مقدس در مستندهای شبکه‌های فارسی‌زبان خارجی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 101-127]
  • سجادی، حامد بررسی امید به آینده و میل به برنامه‌ریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینش‌هایی برای تحقیق و سیاست‌گذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
  • سعیدیان، مرتضی بررسی روش‌های بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبت‌های رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
  • سلطانی فر، محمد شناسایی و رتبه‌بندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
  • سلیمانی، طاهر شناسایی و تحلیل چارچوب سیاست‌گذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
  • سلیمانی ساسانی، مجید ارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیام‌رسان‌های اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیام‌رسان «وی‌چت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]

ش

  • شاکری نژاد، محسن موانع اجرای خط‌مشی‌های رسانه‌ای در صداوسیما [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-76]
  • شفیعی، زهرا پدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]

ص

  • صامت، علیرضا شناسایی و تحلیل چارچوب سیاست‌گذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
  • صلواتیان، سیاوش موانع اجرای خط‌مشی‌های رسانه‌ای در صداوسیما [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-76]
  • صنعتکار، احسان شناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
  • صنیعی، ماندانا شناسایی نقش برنامه‌های رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی به‌منظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]

ع

  • عراقیه، علیرضا آینده پژوهی هویت ملی در نظام آموزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 9-28]
  • عشایری، طاها مطالعۀ جامعه‌شناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
  • عصاره، علیرضا آینده پژوهی هویت ملی در نظام آموزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 9-28]
  • عطریان، نرگس پدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]

غ

  • غلام پور آهنگر، ابراهیم منشاء سیاست‌ها در سیاستگذاری برای سینمای ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]
  • غنیمتی، حسن بررسی روش‌های بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبت‌های رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]

ف

  • فرخ‌نژاد، رضا موانع اجرای خط‌مشی‌های رسانه‌ای در صداوسیما [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 55-76]
  • فرهادیان، علی شناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]

ق

  • قیومی، عباسعلی شناسایی و تحلیل چارچوب سیاست‌گذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]

ک

  • کاوسی، اسماعیل شناسایی و تحلیل چارچوب سیاست‌گذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
  • کردانی، سجاد شناسایی و رتبه‌بندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
  • کریمی، مصطفی دلالت‌های سیاست‌گذاری رسانه؛‌ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
  • کلهر، سینا تجربه برنامه‌ریزی و الگوی برنامه‌ریزی فرهنگی در برنامه‌های توسعه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 9-36]

م

  • محمدی، وحید تحلیل ساختار مسائل فیلم‌ها با تاکید بر توابع تعلیقی آنها (مطالعه موردی: چهلمین جشنواره فیلم فجر) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 37-75]
  • منصوری، فردین بررسی روش‌های بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبت‌های رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
  • مهری، محمدحسن تحلیل راهبردی وضعیت رسانه‌های اجتماعی نوین و ارائه راهبرد مدیریتی ملی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 79-109]

ن

  • نصراللهی کاسمانی، اکبر دلالت‌های سیاست‌گذاری رسانه؛‌ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
  • نوده فراهانی، اسماعیل ایران، چین جدید و افق‌گشایی کمربند ـ راه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 151-180]
  • نوده فراهانی، امیر ایران، چین جدید و افق‌گشایی کمربند ـ راه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 151-180]
  • نیازی، محسن شناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
  • نیازی، محسن فراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]
  • نیازی، محمد ایران، چین جدید و افق‌گشایی کمربند ـ راه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 151-180]

ه

  • همتیان سورکی، هادی مرور نظام‌مند راهبردهای تقریب بین مذاهب اسلامی از سال 1390 تا 1401 [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 137-160]